Service staat voorop

Dat zegt ieder bedrijf natuurlijk, maar ik doe er echt alles aan om in oplossingen te denken. Problemen zijn er om te worden opgelost en ik ga hier erg ver in. Of u nu bij mij in de winkel komt voor advies of dat ik bij u thuiskom om problemen op te lossen.

Als u een nieuwe laptop of computer komt kopen verwacht u goed advies te krijgen. Al mijn adviezen zijn op u afgestemd, het maakt mij niet uit of u een laptop van €300 of van €1400 komt afrekenen, als u maar de laptop meeneemt die aan uw wensen voldoet.

Alle artikelen die ik in de winkel te koop heb sta ik 100% achter. In de afgelopen jaren heb ik veel hardware in handen gehad en daarmee veel ervaring opgedaan. Sinds 2014 is de winkel open en heb ik ook veel ervaring opgedaan met de garantieafhandeling van de diverse bedrijven. 
Een defect artikel is al vervelend genoeg, dus een snelle garantieafhandeling is erg belangrijk. 

Precies om die reden zult u sommige merken bij mij niet tegenkomen. Zo heb ik echt extreem slechte ervaringen met een grote laptopfabrikant. Bij 10 van de 12 garantiegevallen duurde het langer dan 8 weken tot de laptop weer bij mij terug kwam. En in 3 van die gevallen kon de laptop nogmaals naar ze terug omdat de problemen niet goed waren opgelost. 
Niet alleen is dat extreem vervelend voor u als klant, het reflecteert ook erg slecht op mij. Ik heb u tenslotte dat artikel verkocht.

In het geval van laptops is er altijd een mogelijkheid om een leenlaptop mee te nemen wanneer ik deze moet opsturen. Op die manier kunt u gewoon door met werken ook terwijl uw laptop gerepareerd wordt door de fabrikant. 
Deze service is volledig gratis en van toepassing op alle merken en modellen.

Uw privacy tijdens reparatie

Een computer of laptop is kostbaar, maar de inhoud van deze apparaten vaak nog veel belangrijker. Uw foto’s, video’s en andere privégegevens staan erop opgeslagen en u vertrouwt erop dat de computerwinkel hier vertrouwelijk mee om gaat. Ik kan u dit garanderen omdat ik geen zaterdaghulpen of stagiaires in dienst heb. Ik ben altijd de enige persoon die met uw apparaat aan de slag gaat.

Als u uw computer of laptop bij mij langs brengt voor reparatie ontvangt u een innamebewijs. Dit innamebewijs is uw eigendomsbewijs en is voorzien van een uniek nummer.
Als u uw apparaat weer komt ophalen neemt u dit bewijs mee en levert u deze weer bij mij in. 
Op deze manier kan ik garanderen dat ieder apparaat weer met de juiste eigenaar mee gaat, en dat er geen verwarring kan ontstaan over welk apparaat van wie is. Reparaties worden altijd pas afgerekend als u uw apparaat weer komt ophalen.

Op het innamebewijs vindt u alle informatie over de reparatie: De kosten, de reparatieduur en alle andere afspraken. Ook vindt u hier een QR Code om uw reparatie te volgen, zo kunt u zien of uw reparatie al eerder klaar is als verwacht en zien wat ik allemaal heb gedaan tijdens de reparatie.

Mocht uw apparaat onder garantie moeten worden opgestuurd naar de fabrikant zal ik indien mogelijk altijd uw schijf met persoonlijke gegevens uit het apparaat halen. Hierdoor verlaten uw gegevens de winkel niet en blijft uw privacy gewaarborgd. Mocht de schijf juist het defecte onderdeel zijn dan is het uit mijn handen en zullen we deze echt moeten opsturen tenzij u besluit deze op eigen kosten te willen vervangen.