Ik neem uw klachten serieus
Gelukkig komt het extreem weinig voor, maar soms gaat er iets niet zoals het zou moeten. Een product kan niet aan uw eisen voldoen, of een reparatie is niet naar uw volle tevredenheid uitgevoerd.
Wij nemen uw opmerkingen altijd serieus. We zullen alles op alles zetten om problemen of geschillen met onze klanten op te lossen.
Mochten we ondanks alle inzet niet tot een oplossing kunnen komen dan kunt u een klacht indienen, hieronder vindt u de tekst uit onze algemene voorwaarden over dit onderwerp:
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.